۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴

توسط موسسه قدر ولایت؛

«روایت انقلاب اسلامی» برای نوجوانان چاپ شد

«روایت انقلاب اسلامی» برای نوجوانان چاپ شد

کتاب «روایت انقلابی اسلامی» نوشته سید عظیم قوام توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «روایت انقلابی اسلامی» نوشته سید عظیم قوام، به‌تازگی توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب برای آشنایی نوجوانان و جوانان با روایتی صحیح از انقلاب اسلامی ایران نوشته شده است.

انقلاب اسلامی، انقلابی تحول‌گرا بود. تحول در انسان‌ها، تحول در سازوکارهای حکومت، تحول در منطقه و تحول در جهان. در هر یک از این‌عرصه‌ها، انقلاب اسلامی، تحولی ماندگار و چشمگیر آفرید و نقطه امید و حرکت مظلومان عالم و نقطه هزیمت و دشواری برای مستکبران و ظالمان شد.

نویسنده کتاب موردنظر معتقد است این‌انقلاب باید شناخته شود و پیشرفت‌های حاصل از آن بازگو شود. به‌ویژه نسل نوجوان و جوان به تعبیر رهبر انقلاب باید از بُن دندان انقلاب را بشناسند تا تحریف‌گران داخلی و خارجی این گوهر نایاب و یگانه را از کف آنان به حیله‎‌های مختلف نربایند.

سید عظیم قوام در این‌کتاب با ارائه مبانی انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی آن، به‌صورت کاربردی و عینی، پیشرفت‌های انقلاب را در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف علمی، خدماتی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی ارائه کرده است. او با آمارهای مستند، سعی کرده در ۳ فصل، روایتی صحیح و شایسته از انقلاب پیش روی مخاطب بگذارد.

این‌کتاب با ۱۵۵ صفحه و قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5097348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha